why not tell the truth ?

Hej alla !

har funderat ganska mycket ...
varför kan inte killar bara säga att de är ute efter sex när de väl är det?
jag menar är det inte bättre att vara ärlig mot någon än att ljuga för att få något som är så lätt att få?
måste vi verkligen hålla på och ljuga för varandra så mycket?
vaför ens ge en människa sånna falska förhoppningar?
att få någon att tro något som verkligen inte finns där alls...
jag menar det är ju trots allt därför det finns one night stands?
eller måste man ha känslor för att ha sex med någon en gång och säga att det inte kan bli något mellan er?
jag tycker inte att man ska säga saker som man inte menar och ändrar man sig angående en sådan sak så snabbt så tror jag inte man kommer kunna ha ett förhållande för att man antagligen kommer vara fast i den bubblan...
visst det är väl inte bara killar som gör såhär men jag är tjej och jag berättar från min synvinkel...
folk verkar bara bli falskare och falskare för varje dag...



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0