FACEBOOK!!

Hej hej alla :)

ohh e fixerad vid facebook :O
finns nå spel som heter pet society där xD
SÅ JÄKLA KUL :D
I have a pet that is called Johän :)
fast det är en tjej lite sådär konstigt men men xD
Johan gjorde en som heter Cami fast den är en kille så xD
jag ligger nr 1 av mina vänner och 8a i sverige (A)
var typ nr 5 en gång lr 6 minns inte :p




Den blåa saken e Johän sooo cute :D
Den bruna som va nr 5 av johan d va Cami då da xD ( me )
jag vet e lite töntig men de e kul xD  

pössz ,... // Caaamiiii



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ellerhur!! ja e typ också beroende av min rosa grisgrej :p

2008-08-31 @ 12:57:55
Postat av: nalle

asså det e jag XD

2008-08-31 @ 12:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0