Fredags

detta hade jag typ på mig i fredags :)


Shorts från H&M 98kr , Mössa H&M vet inte priset som mamma köpte den för, Cardigan från Fresh spirit 299kr?, Halsbanden ska vi inte ens snacka om xD Tunikan/Topp Indiska 30kr , Linne som är under Karlssons tror det var typ 50kr , Leggins minns inte vad affären heter men de kostade 199kr , Handväska Friis&Company tror jag köpte de nför 699kr tror jag det var xD

haha inger är säskilt nytt förutom toppen från indiska :)
väskan köpte jag förra sommarn typ eller början av förra hösten , mina leggins köptes i vintras, mössan är nå år gammal, halsbanden är olika köpta, shortsen den och karlsson linnet köpte jag typ förr förra sommarn lr förra vene :P

jag kände för o springa runt så vene vrf :)
och jag som hade fått håret fixat haha :P


såhär såg jag typ ut :D


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0