trött

Hejje alla!

funderar på att dra mig till sänge...
idag har jag inte gjort så mycket typ
jag har fixat mitt hår , strykt lite kläder och sminkat mig xD
sen drog jag mot slussen där jag träffade sami och sofie sen kom nalle också :)
så drog vi en sväng i stan nalle drog efter ett tag och vi gick mot gallerian :P
sen så var vi i BR i en evighet xD
de har riktigt skumma saker till barn nu för tiden asså xD
sen så drog vi och satte och sen så bestämde vi oss vid 18 nå att vi skulle dra hemåt xD
så va det 6min kvar innan mitt tåg skulle komma så vi drog och köpte dricka 18kr för två lokor :O
HAHAH, så missade sami sin buss och jag mitt tåg såklart xD
men hade tur att d kom ett annat jag kunde åka med så jag tog det :)
imon så ska jag till en ny skola och kolla där :)
hör av mig imon om hur det blir ...
jag är iaf helt slut så jag ska nog dra och lägga mig nu :)
ni får ha det så bra hoppas ni hade en skön dag :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0