Tävling

okej eftersom att Robban var först med att säga vad jag ska ha för tävling så blir det hans bidrag :)

1. vilken "rock" grupp är Camis favvo grupp ?

2. vad är Camis favvo färg?

3. vad är Camis 2 favvo ämne i skolan?

4. vem av dessa hade Cami helst viljat bli ihop med ; Patrik , Micke , Alex eller Bestu?

5. vad är Camis favvo del på en kille?

6. hur lång är Cami?

7. har Cami hånglat med någon tjej ?

okej priset e kanske inte de alla vill vinna men man får välja vad jag ska skriva om :)
asså du får välja ett ämne som jag ska skriva om i ett blogginlägg jag kommer ha bild på dig och så kommer länka till din blogg om du har en men det är inte ett måste att ha en blogg :)
sen så får man välja nästa tävlings vinst :)

svara på så många frågor som helt spelar inge roll om du har fel blir inget avdrag :)
man får bara svara på frågorna en gång :)
både killar och tjejer får skriva såklart :)

blir det så att nån mer än 1 får lika många rätt så kommer jag att ställa 3 andra frågor till dem :)
vissa av svaren finns under Caaamiiii ... all about me ;D


tävlingen håller på tills på söndag den 10 augusti eller den 9 augusti :)

pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0