Stop

Okej nu är tävlingen slut :)
Sofie , Sämi och MM fick samma resultat :)
så de kommer få nya frågor på tisdag tror jag och så får ju vinnaren tänka efter tills på lördag för då ska vi ha allt fixat :)
här är svaren på frågorna och frågorna ;)


1. vilken "rock" grupp är Camis favvo grupp ?

2. vad är Camis favvo färg?

3. vad är Camis 2 favvo ämne i skolan?

4. vem av dessa hade Cami helst viljat bli ihop med ; Patrik , Micke , Alex eller Bestu?

5. vad är Camis favvo del på en kille?

6. hur lång är Cami?

7. har Cami hånglat med någon tjej ?

1. Slipknot
2. Blå men man fick ett halvt poäng för guld :)
3. Idrott och SV haha :) men man fick ett halvt för bild :)
4. Ingen xD men jag valde Micke och Alex men man fick bara ett halvt för dem :P
5. ARMARNA :D men man fick ett halvt för händerna och för mage oxå
6. 1.76cm lång är jag :)
7. Nej det har jag inte :P

pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer
Postat av: Robban

Shit! :P Vet typ noll om dig. hehe! Men då ligger vi lika.

2008-08-10 @ 21:25:57
URL: http://robbanz.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0