SKRUBBHANDSKAR (L)

hej igen :D

juste jag och sami var ju ute i stan och tittade runt och så köpte ett halsband kan sätta ut bild sen någon dag haah :P och ett par skrubbhandskar från the body shop som såg ut som de på första bilden men mina var turkosa :D
som på den andra bilden (A)




Skrubbhandskar är hur viktigt och nödvändigt som helst...
de tar verkligen bort smuts och död hud ....
de får huden att bli mycket mjukare och slätare ...
och ju renare du är desto godare luktar du i stort sätt (A)

de funkar inte bara för kroppen utan också ansiktet :)
och du kan få en fastare kropp har jag hört....
om du tar på dig dina skrubbhandskar ( de ska vara torra )
och så gör du uppåt rörelser till exempel på benen eller armarna....
det startar blodrushet :)
gör det ett par gånger innan du ska ta en dusch eller ett bad :)
jag började idag och ska se hur bra det funkar

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Såna fingervantar har jag använt då och då ganska länge. Funkar finfint. Man blir varm i huden direkt och känner sig rejält ren. Sen tar de så mycket bättre än en borste har jag märkt. =) Borde alla testa.

2008-08-03 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0