regn,trötthet och rita

hej !

det spöregnar ute och jag har verkligen jätte tråkigt hihi :P
har ba lust att springa ut :D
men tror nog inte att jag gör det xD
mamma har inte ringt men jag antar att hon inte fixade min mobil idag :/
så jag får väl bara sitta och vänta ska nog inte sitta vid datan mer idag vet inte om jag orkar
funderar på att rita däremot :D
det skulle vara kul men jag vet inte vad jag ska rita :P
och ni lär inte få se fråns jag har min mobil igen haha men lovar att sätta ut nå bild :)
kanske en bloggare :D
om ni har nå tips så bara o skriva men om det är nå jag inte känner så måste ni länka till personen hahah :P
eller den personens blogg :)
tror att min första blir natacha peyre :) min 3 eller 4 bild på henne isf :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0