morning

Godmorgon alla :D

kl är snart 16 och jag har inte gjort ett piss idag hahah känner mig riktigt lat asså :P
idag funkar inte min mobi så känns ganska tråkigt men det spelar nog inte så stor roll för jag orkar ändå inte snacka med någon i tele hahah :P
asså det är inte så att jag inte har något att skriva om eller nå sånt längre ...
det kan verkligen verka som det ...
men det är mest så att jag inte mår så där jätte bra just nu jag menar jag bor ju inte hemma längre...
så ni får verkligen ursäkta ....
men ni kanske har märkt det redan ?
jag vet inte ..
men jag lovar att blogga så mycket jag bara kan och försöka vara gladare och piggare :D:D

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Gina

Vad är dina 5 favorit saker :D:D typ handväskor eller skor kanske halsband kram :) p.s Jag älskar din blogg ge inte upp allt kommer bli bra igen :)

2008-08-03 @ 15:56:32
Postat av: Robban

Du behöver inte försöka vara gladare för vår skull. Man kan inte vara glad om det inte känns bra. Då blir det bara fel. Jag märker att nåt inte är som det borde vara. Saknar dig iallafall. Du e dödsviktig ska du veta. :D Krama

2008-08-03 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0