idag ...

Hejje alla!

har inte skrivit på ett tag men varit väldigt upptagen och blivit jätte trött och sliten ...
i dag så har jag varit i skolan och så det var riktigt roligt och så :)
slutade typ 13 så jag drog hem skulle dra och träna med vanne men det blev inge av det
sen så ringde sally och sa att hennes mormor är död :/
stackars henne asså :(
sen så mötte jag matty i gullmars och lämnade över nycklar till henne och fick 200kr för en handväska jag sålt till henne :)
så åkte jag till sundbyberg och träffade fludde kudde :D:D
hahaha så gullig :P
han kan ju verkligen inte sitta still och måste göra nå xD
det var kul men han trodde att jag inte ville va där typ :P
så gick vi runt och snacka och jag skratta typ hela tiden så det var nice :)
så sa vi hejdå och jag drog hemåt ...
så vid trappan i medis så kmr det nå 40årig man typ och säger hej och försöker röra mig där nere ...
jag blev riktigt förbannad och slog bort hans hand...
hatar att va i stan själv på fredagar :/
det var inte roligt alls så blev jag ledsen och ville bara hem för det kändes som om det var mitt fel ...
efter det som hände förra året då da...
det kändes som om jag ... jag vet inte ...
men nu är jag iaf hemma med världens värk i ryggen axlar och fötter ...
ska nog försöka köra lite yoga senare lr nå


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Roxanna

i hälsokost butiker :D dom kostar lite mer än en hundring typ och räcker i 2 månader =)

2008-08-15 @ 21:31:18
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0