I did it :D next?

hej alla ...

e klar med utmaningen känner mig grymt stolt haha :D:D
imon hämtar jag mobilen :D
så kan ta bilder kommer inte bli jätte bra men de får duga :D:D
iaf tills jag får ta gpå nå riktig kamera ...
den blev jätte bra :D:D
och johan vart sj nöjd då har man lyckats :)
jonas bad mig fixa en bild till honom :)
han ska skaffa tattis så det är nästa utmaning blir nog klar med den imon eller nå :)
SÄG NÅ JAG SKA RITA :D:D
JAG VET SERRI INTE XD
Give me something :)
Robban gav mig Rita Haywort hon kmr ta tid asså :P
måste vara riktigt pigg och superglad hahah :D:D
men nu säger jag godnatt love yall


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Nog just vad du behöver. Utmaningar. För du har massa potential, det vet jag. Så länge man inte jäktar igenom saker och ting så brukar det gå fint. Sen är det bästa om man tycker det är roligt. Då brukar det bli bra.

2008-08-07 @ 08:55:48
URL: http://robbanz.blogdog.se/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0