hellow

Hej alla sötnosar :)

nu sitter jag hemma  hos sami och mår inte sådär jätte bra haha :) :P
fick ringa André för jag kan verkligen inte jobba idag så ska dit imon efter skolan ist :)
snart ska jag börja dra mig hemåt tänkte jag men ville ba skriva lite :)
igår så drog ju jag och sami till kungsan ( the voice ) '
vi började med att käka på I love kebab som inte hade  lika god mat  som de brukar ha och inte lika mycket men det spelade ingen roll för jag kunde ändå inte käka upp allt hahaha :P
sen så drog vi mot kungsan :)
men the voice var såklart inte så roligt som man hade väntat sig haha xD
så hörde vi nå grym musik och följde efter de ...
DET VAR JU KULTUR FESTIVAL ELLER KULTUR DAGEN IGÅR :O 
DET VAR SÅ GRYMT MYCKET ROLIGARE ÄN THE VOICE :D
LATINO , BRAZIL OCH CARRIBEAN flak :D:D:D
vi blev mycket gladare och hängde med dem och dansade och grejer :D:D
fyfan asså inte haft så roligt på jätte länge :)
sen runt kl 21 nå så drog vi till slottet och Samis mamma kom pch hämtade oss :)
så var vi uppe till typ 00 lr 01 vet inte och snackade och kollade på nå jätte konstig film xD
sen så somnade vi ( nehe )
Sami köpte hår saker också :D
och jag fick mina nya hörlurar wiie :D
har tyvärr inga bilder från igår :( 
men jag ska typ dra nu så ni får ha det så bra :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Var med och vinn en goodiebag i min blogg!

http://shehani.blogg.se/2008/august/tavling.html#comment

2008-08-17 @ 15:51:43
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0