Hejje alla :)

Hejje alla sötnosar :)

Idag fick jag bara vara med Sami typ :)
Träffen med Micke blev inte av men det är helt okej vi får ju träffas nå annan gång ja menar vi har ju ändå inte träffats på ett år så vad gör någon månad haha :)
Men jag blev ändå typ ledsen :/
Men iaf idag drog mamma hem så det är bara jag min moster och paul :)
eftersom att steve har  dragit till ryssland där han pluggar :)
iaf sofie vart diskad från tävlingen så jag hade 3 slut frågor till sami och marcus :)
det blev SAMI :D WIIIIE XD
hon blev glad och så vidare hahah xD
sen så bakade jag och sami choklad bollar idag som verkligen inte blev lyckade och vi hade väldigt mkt socker i xD
så det vart socker kick efter 2st och vi garvade åt allt o allt va konstigt men riktigt kul eftersom att vi saknar varandra så mycket :)
e ju så trist att vi inte träffas lika mkt som innan :)
men jag finns alltid här för dig sämi lämi :)
så här har ni en bild på sami när vi bakade xD




pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Zameeeh

Awh jaa vi måste ses mer =( Finns här för dig med :D <3

2008-08-24 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0