HEJJE

Hejje alla sötisar :)

hoppas ni mår bra :)
i fredags var jag med sami och så sov hon över :)
så hittde jag en vodka flaska och blev lagom glad xD
så vart det jätte konstigt eftersom att jag hade druckit en stor latte och tagit lite kick medicin så att säga xD
så jag var super pigg medans sami var lite mer seg xD
sen idag så drog vi hem till sami :)
sen så fixade vi oss och så missade bussen gick hem igen och hämtade en till handväska och drog till kungsan :)
NRJ IN THE PARK !!
vi var där vid 21 nästan HAHA , jag vet vi är ganska sega :P
men iaf i fredags så drog jag och sami till skhlm där de har värsta rean så jag säger bara SKYNDA OCH FYNDA :)
efter skolan så gick jag och eva till världens mysigaste burger king :)
det var så himla perfekt där jätte mysigt :)
efter det så gick vi till gamla stan och köpte block och så :)
sen träffade vi nancy i medis :)
jag gick och lånade 3 manga böcker , loveless och sen minns jag inte de två andra :P
iaf i skärholmen fyndade jag MYCKET :)
men iaf mer om detta imon bilder och allt :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0