Händelser :D

Ons 6 Augusti ; Yoga och meditation :)
Tors 7 Augusti ; jag drar och hämtar min mob :D:D
Fre 8 Augusti ; drar antagligen till stan med Sofie sen till Alex :)
Ons 13 Augusti ; Micke kommer hem från Turkiet
Tors 14 Augusti ; skolan börjar :) ringa micke och vara med sami xD
Lör 16 Augusti ; kanske ska med ngr på the voice :) vene riktigt men kommer kanske vara i stan iaf

så ska jag sami och sofie ha en dag tillsammans och bara snacka kanske blir den 16 eller 14 :)
så ska jag ha minst en dag med alex :)
sen har jag lovat B om en dag också :)
sen ska jag fixa håret nå dag men vet inte när beror på när mamma har tid :)
så har jag funderat på att bleka tänderna någon som vet nå bra ställe eller så ? :)
några bra tips :)


pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer
Postat av: Jessi

mycket saker som händer ;)

2008-08-06 @ 09:42:43
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0