förlåt

har nu svikit er än en gång ...
jag känner mig verkligen som en skit stövel :(
jag vill verkligen inte lägga ner bloggen för jag tycker att det är jätte kul att blogga och så ...
men det känns som om jag är slut både angående mitt liv och vad jag ska blogga om ....
jag har inge mer ork i kroppen och jag har låtit marcus komma in igen i mitt liv ...
jag som nyss hade blivit av med honom ...
och allt gick ju så bra ....
så bara skiter det ner sig själv...
känner mig så himla svag just nu vet inte varför jag ska hålla på såhär typ hela tiden...
det blir väl bloggen eller marcus ...
tar nog bloggen för den gör mig så mycket gladare än vad han gör :)
ni gör mig så mycket gladare


"And the rain will kill us all.Throw ourselves against the wall.But no-one else can see.The preservation of the martyr in me."

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0