.....

Hej alla !

idag är det dagen som den nya familjen tar nycklarna till lägenheten ifrån oss
igår var jag och sami och rensade det sista ur källaren förutom diskmaskinen och kylskåpet som är kvar...
såklart så klantar jag mig och tar med mig de nycklarna till källar låset och mamma ringer och skäller ut mig ...,
som vanligt alltså är denna dagen en helt vanlig dag då man känner sig jävligt hatad av sin mamma ...
när min morbror kommit hem ska jag dra och lämna nyckeln till henne ...
jag är serri sönder stressad och jag orkar inte mer ....
jag pallar inte mer jävla skäll av henne och känna mig vädelös när jag egentligen inte är det...
fast det kanske jag är ?
jag vet inget längre orkar inte bry mig , känner mig som en slav eller nått ...
visst finns de som har de värre men det finns alltid de som har det värre...

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

ÅHh! :( Din mamma är lite dum mot dig tycker jag. Hon vet säkert inte hur det känns när hon säger sånt. :S Det är mänskligt att glömma. Hon vill nog att du ska vara perfekt och det är mycket att leva upp till. Fast hon kan omöjligt hata dig för hon ger dig ju saker ofta. =) Tror hon bara inte vet hur hon ska visa dig att hon tycker om dig. Jo, hon köper saker till dig. Fast nog mer värt om föräldern visar det på ett annat sätt.

Jag förstår din stress. Stackars dig. =) Du är allt annat än värdelös. Du är toppen och på en helt egen plats tycker jag. En plats i toppen. Vad vore vardagen utan dig kompis? Vore bläh!<3

Att andra nog har det värre gör det inte bättre. Andra har det kanske bättre också. Fast du är ju vuxen nu å ni är två vuxna som konkurrerar tror jag. Din relation till henne kommer bli bra igen den dagen du fått eget och klarar dig själv. Då förändras synen på varandra.

2008-08-01 @ 16:33:56
Postat av: malle-balle

nää, du e inte värdelös du e helt fantastisk<3

din mamma kanske är stressad själv och det kanske utlöser hennes utbrott.

vem vet? :p

pöss gumman

2008-08-02 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0