ellow

Hej alla :)

har inte gjort så mycket idag passar paul plutt som inte vill vara hemma utan är ute och leker hela tiden haahah :P
Igår natt så började på ritningen till Jonas tattis :)
än så länge så har jag lyckat göra detta :)

  han blev riktgt nöjd så jag blev också glad och nöjd :)


nu sitter jag och pratar i tele ska ringa comhem och fixa nytt hem nr haha :D
Idag är Johan i Linköping och hämtar grejer :D
Och imon fyller Patte Latter år :D:D
alltså Patrik vet inte varför jag kallar honom det :P
men han är inte den ända den andra Patrik kallar jag för Patte fnatte så :P
Men Patte Latte fyller 19 så grattis på dig :D:D

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Haha! Patte, Fnatte och Tjatte kanske. :P Wow! Det var bra ritat. Är det helt ur huvudet eller? Fin känsla i pennföringen. =) Keep it up!

2008-08-10 @ 17:28:58
URL: http://robbanz.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0