Cami & Bobban del 2

1.
я¤ьεrţ säger:

vad räknar du som hångla å när räknas det som strula?

Caaamiiii  { v }  JK säger:
Hångel e ju liksom när man hånglar HAHAH XD men när hångel blir strula är väl ändå när man går riktigt intimt på någon och typ börjar klä av varandra lr nåxD eller om man går under kläderna typ :P

2.
я¤ьεrţ säger:

å vill du berättar om bästa puss/kyss-tekniken
hur en sån ska va när det är som bäst!

Caaamiiii  { v }  JK säger:
Jag har vart med om det mesta HAHA XD för mycket saliv trodde jag inte ens kunde finnas men det fanns visst och det förstör ganska mycket asså :P ja tkr inte om den iaf :P finns nog två killar som jag diggat :D G&P o de har ändå något olika tekniker xD men inte för mkt saliv o inte bita för mkt eller suga :P xD och inte för mkt tunga :O inte heller sådär super kul... det ska vara lagom (A)

3.
я¤ьεrţ säger:

hur blir du när du blir kär?

Caaamiiii  { v }  JK säger:
blir ju inte kär sådär jätteofta men förälskad och då vill ja snacka me personen hela tiden och så men när jag e kär i någon då är det väl så att man e helt borta och jätte rädd o skämma ut mig sj men lyckas alltid på något sätt xD säger ganska skumma saker HAHA XD mitt hjärta bultar snabbt som bara den när ja e med personen och jag blir jätte nervös och så blir ja sur av någon kosntig anledning :PXD e nog alltid retsam också :P e jätteglad då ja får nå smsm lr nå sånt av personen :)

4.
я¤ьεrţ säger:
hur är du när du är arg? vad kan du hitta på då å vad kan du säga för knasigt då?

Caaamiiii  { v }  JK säger:
det beror nog på varför jag är arg xD men försöker alltid att inte göra något men e väl något otrevlig och sen bryter jag typ ihop och börjar gråta men jag är mest sur och så tar jag ut min ilska på nå sak ist för någon :P försöker att inte bli för sur haha xD jag är riktigt retsam och blir sur för typ allt man säger xD

pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0