batman ; the dark knight



juste jag matty och sofie var ju och kollade på den nya batman filmen när den hade premiär :D
the dark knight
den var hur bra som helst :D
jag kan verkligen rekomendera den till alla det var inte bara en superhjälte film eller så den var mycket mer ...
sen var heath ledger den som verkligen fick filmen att hamna där den gjorde



den som jag gillade minst i filmen var helt klart den så kallade harvey dent...
han kom in i filmen och förstörde för batman xD
om de ska göra en ny batman film så hoppas jag verkligen att de inte har med jokern för ingen kan spela jokern som heath ledger och jag tror inte att man vill se någon prova det heller...
för man brydde sig inte så mycket om batman det var mest jokern...
han gjorde det hela spännande...
filmen har verkligen chockande moment och den fångar verkligen in en...
sen fanns det så himla många överraskningar...
om de nu skulle göra en ny batman film vet jag verkligen inte hur de skulle kunna toppa denna
jag vill inte gå in så mycket på filmen eftersom att det fort finns de som inte sett den men hey vad väntar ni på?



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0