5 saker ni inte visste om mig ( yngre åren )


1. Jag har bränt allt mitt hår en gång jag var jätte liten minns inte ens vilken ålder :P tände ljus och sjöng ja må han leva för mamma kompis med mitt stora fluff hår haha xD sen vände jag mig om och så ba bran det men jag grät inte eller nå stod bara där och glodde efter några sek märkte han det och skrek och jag vene vad och tog tag om mig och sprang till duschen och tvättade håret och försökte släcka det med sina händer... sen har jag haft skador i skinnet på huvet och de trodde inte att jag skulle få hår igen :/ men de fick jag :D kanske inte riktigt lika mycket fluff som då men men :)

2. Mitt första jobb va tidningsutdelare när jag var 9år eller 10

3. Jag ville jobba för sony ericsson när jag typ var 8-10 haha :D

4.  Jag började rita för att klå två killar i klassen i en tävling ( gick i 6an )

5. Jag har varit statist i en serie som visades på SVT :)


pössz ,...// Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Åh! :O Tur att det gick så bra som det gick. Stackars liten(då alltså). Hihi! Du var nog världens sötaste Lucia då. =)

:P Jag sålde jultidningar en gång i typ samma ålder. Duktigt av dig. Hoppas du tjänade nåt.

Wow! Klådde du killarna? Det gjorde du säkert.

:P My GoD! Du är en kändis i hemlighet. hihi!



Kramelur på Dig!<3



2008-08-04 @ 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0