-v-

Hej alla  :)

idag har jag inte gjort mycket regnat och varit dåligt väder så blev inte så mycket grillande hahah :P
sen kom inte ens sami så det vart ju ganska trist ...
bara vara inne och sånt och det e ju inte alltid lika kul som att vara ute :P
eller vad tycker ni ?
nu sitter jag och lyssnar på metallica ... ah metallica :P
messar med johan som slutar jobba typ kl 21 :D:D
faaaan vill vara med honom nu :( 
funderar på att dra och vara social mot de andra haha :P
har liksom inte mycket att berätta :O
juste min mobil kommer sluta funka tills på månda...
kortet e spärrat och ska skaffa nytt på måndag bara så ni vet ...
vet inte när det slutar att funka heller ...
inte kul kan jag inte sitta och lyssna på musik på mobilen :(
men nu drar jag typ ni får ha de så bra :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0