--

Hej igen :)

har inte hunnit läsa nyheterna hahah xD
men jag har hunnit laga mat för paul och lagt ut lite inlägg :)
och så fick jag tag på mamma imon ska hon tvätta kl 14 så hon hinner inte komma hit så jag får min mobil på torsdag :/
I MISS IT !!
och så har man ju inge kontakt men johan haha xD
jag tror inte att det blir mycket läsa nyheterna :P
har inte så mycket ork just nu hahaha xD
men funderar på att försöka städa lite i rummet och kanske rita eller nå xD
ta det lite soft liksom :)
men ni får ha de så bra

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Du e fan bäst kompis! Så kul å läsa din blogg! :D Hihi!

2008-08-05 @ 14:05:28
URL: http://robbanz.blogdog.se/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0