kärleken .

varför måste kärleken vara så långt ifrån ?
den där riktiga kärleken som du velat ha sen du var riktigt liten ...
du vet hur han ska se ut, hur han ska uppföra sig, du vet allt ...
men varför måste min kärlek bo i malmö ?
jag tror inte att det någonsin tar slut när det kommer till mig och killar ... 
men han är perfekt han ser ut så som jag alltid drömt om , han är så som jag vill att han ska vara på mer än en nivå och bäst av allt han bryr sig så otroligt mycket ... ( och är skit snygg ) 
min kärlek är 22år, bor i malmö, har brunt hår,gröna ögon, 185cm lång och en jävligt snygg kropp . 
för er som undrar : de har ju inte ens träffats hur kan hon känna så ^o) ( msn gubbe ) 
well jag har träffat honom för det första och för det andra kan man bli kär i den bilden man har av personen ( vilket kan förstöras när man ses, men gjorde inte det för min del ) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0