Min mini stalker, Mr. D

varför jag skrev mini stalker ? 
såhär är vår historia vi började snacka blev vänner sen blev han kär lr nå whatever ...
samtidigt träffade jag E och föll för honom som fan ... iaf
så inbilla sig Mr. D att jag sagt att jag är kär i honom och att vi är på g och jag vet inte vad mer ...
vilket är galet läskigt då man faktiskt inte ens sagt grejerna ...
så blockade jag honom och tog bort honom från facebook samt hans nr ...
men då ringer han och messar och ber mig ta tillbaks honom men att han fattar allt och att han bara skoja...
detta ännu läskigare för den delen ...
men det knassiga är att han faktiskt inte verkar fatta någonting av vad man säger till honom ...
han sitter på msn och försöker få mig avundsjuk för 4dagen i rad ...
vilket jag hoppas att han inser inte funkar för att jag inte känner något för honom ...
uffa !!

Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0