kryssning och morgon shopping

godmorgon sötnosar !!

sitter och kollar runt på nelly fundera på att klicka hem lite grejs om jag hittar dem : )
ingen vill ju gå och shoppa så får nöja mig med internet I guess ...
det regnar ute för att vara helt ärlig är det väldigt skönt ...
eller så smälter snön vet inte riktigt men gissar på att den smälter ...
ska försöka  gå och aktivera mitt kort på swedbank och även hämta mitt paket ifrån posten : )
men dock vill jag hem till E för han ska på kryssning på torsdag och kommer sakna honom för mycket ...
( kanske också borde gå på någon kryssning för o jävlas ? )
och efter igår sa jag till H att jag också skulle till honom ...
vad fan ska jag göra ?
jag som bara vill va hemma och sova : (
nu måste jag dock shoppa klart så jag kan börja göra mig i ordning inför plugget

Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX

Kommentarer
Postat av: Krystal

sv: jag saknar verkligen den gamla musiken...kan inte sluta lyssna på deras första skiva hehe^^

2010-03-23 @ 14:02:27
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0