de gör ont .

jag känner mig övergiven, naken och utnyttjag just nu ...
för er som inte vet så är varje dag mer eller mindre en kamp för mig ...
försöka att glömma allt dåligt som hänt i mitt liv och speciellt att jag förlorade min pappa i midsommar ...
men det är inte lätt ...
och vissa dagar så kanske jag har lyckats bra men då får man en börda ifrån mamma ...
för jag är ju trotts allt inte den ända som blivit påverkad ...
dock vaknade jag ungefär för en timme sen så därför jag inte bloggat ...
nu ska jag plugga och sen sova ...
kanske gör en outfit och lägger upp ...
btw om någon av er har problem eller så och känner at6t ni behöver någon att prata med och kanske någon som kan förstå era problem så kan ni jättegärna skriva på bloggen eller maila mig :)
jag kan nästan relatera till alla problem, hänt mycket i mitt liv
och kan jag inte relatera kan jag stötta er och finnas för er
älskar er .

Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0