söt bloggläsare !! :D

fick ett mail nyss av en kille som är riktigt gullig !!
en bloggläsare som jag har tagit upp för ca ett år sen tror jag :D


Hej Camilla!

Jag har följt din blogg ett tag nu och känner att du var mer aktiv innan än nu vad kan det bero på? Sen undrade jag också vad är att njuta av livet för dig? Själv skulle jag vilja säga att en så enkel sak som att bara plocka fram gitarren och spela i några timmar är att njuta av livet, eller varför inte bara gå ut i solen och titta på alla olika människor som finns här i stora stockholm. Jag hoppas att din blogg blir som förr för den var så underhållande tyckte jag.

Hoppas vi hörs! Ha en bra dag!

riktigt gullig !! :D
att njuta för mig är allt möjligt faktiskt för den delen det kan vara att bara få sträcka på mig om jag har riktigt ont och ligga och mysa med mig själv och täcke och kuddar ...
eller att äta riktigt god choklad i lugn och ro känna hur den smälter och alla aromer och smaker !!
eller rent av vara ensam i lägenheten i ett par dagar det är riktigt skönt :)
sen det där med bloggen mjo det har jag också märkt !!
tror att jag var mer ivrig innan men saknar såklar det jag hade innan va roligt att ha 100-200 läsare per vecka även om det inte är så extremt mycket men var skönt att känna att någon sitter och läser det jag skriver och kanske uppskattar det :)  

pussar Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0