29 Juni

hej alla !!

jag minns inte vad jag gjorde igår men  tydligen hade jag inte tid att blogga ...
ibland känns det som om dagarna går förbi utan att jag vet om det ...
jag är liksom borta i en helt annan värld där tid inte existerar ...
mitt ex kudde erbjöd mig att ge mig en mini-laptop som han köpte känns som om jag borde sagt ja ?
kunde haft den som blogg-laptop men kändes ändå lite fel då jag faktiskt redan har en laptop ...

jag har funderat för mycket på senaste tiden ...
så mycket att det känns som om mitt huvud kommer att explodera , jag orkar inte mer med det  ...

men igår kopplade jag av lite och shoppade, vilket jag btw gjorde för nå dag sen också fast inge stor shopping bara lite saker :)
kan lägga upp det sen efter jag duschat och käkat :)

pussar ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0