Jag har världens bästa mentor !!

när pappa dog så gav jag upp i skolan mer eller mindre ...
jag sket i det mesta och detta fick jag veta i slutet då jag hade IG i en himla massa ämnen
men lyckats fixa några av dem men jag orkade inte tvåan heller pågrund av flytten och all stress hemma ...
mamma bröt ihop vilket ledde till att jag bröt ihop ...
anmält mig till lite prövningar osv men tänkte att jag skulle gå om några kurser i trean så jag kan gå ut trean



" Tack detsamma!
Vi gör såhär, i augusti innan skolan startar pratar jag med L, studierektorn, och kollar om det finns möjlighet att gå om några kurser. Detta brukar ju bero på schemat.
Finn nu energi och inspiration under sommaren och ta hand om dig!
Kram Johanna "

bevis på att min mentor alltid ställer upp för mig , aldrig haft en mentor som inte ger upp som Johanna :)
hon är verkligen toppen och jag ska vara toppen tillbaks :)

Kommentarer
Postat av: Michaila - tävling, vinn voddler invite!

Sv. Ja jag tycker också man borde göra det, visa respekt både till honom och till hans familj!

2010-07-02 @ 23:45:36
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0