Vårbergs loppis imon !!

Godmorgon sötnosar !!

haha :)
somnade typ kl 4 igår ... kunde inte slita mig ifrån honom ohh han är så söt !!
va fjollig jag låter ?
dock fotade jag även lite nya kläder för bloggen ( lägger upp om ett tag lr senare )
nu har jag lust o ba sätta på mig solbrillor och lägga mig ner me min iPod topless på balkongen haha !!
är det något fel med det ? : o
solen skiner så underbart och jag förtjänar lite sånt gjorde faktiskt en uppsats idag :)
dock missade jag mitt kalkyleringsprov ...
inte lika bra ...
btw för er som gillar secondhand m.m så ställer friabutiken ut imorgon i vårbergs loppis :D
så ni kan väl komma och ta en titt, ge mig lite stöd ;)
haha :) vi är där från 10 - 18 om jag inte är helt ute o cyklar annars 11 - 18 :)


pussar  C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0