skinnleggings = hora ?

En vacker solig dag hade jag på mig min oversive tröja som kommer precis över rumpan, skinnleggings, min kappa som är en bit över där rumpan slutar, halsduk, mössa, boots och min axelremsväska ...
jag och min kompis höll på att gå längst fram i slussen så att jag skulle hamna rätt sen när jag skulle av hemma, vi går förbi ett killgäng och så ställer vi oss sedan där vi ska stå helt enkelt ...
vi snackar lite och jag kollar när tåget kommer, snackar lite till kollar tåget igen , snackar mer kollar tåget en tredje gång ...
helt random skriker en av killarna " jävla hora sluta kolla hit och sätt på dig lite kläder "
jag vart häpen och förvirrad då jag inte ens kollat på dem men framför allt över att jag faktiskt hade kläder på mig men blev kallad för hora, av folk som inte ens känner mig ?



jag tycker helt ärligt att killar som är sådär är helt fucking patetiska ingen kallar dem hora när de springer runt o visar sina rövar, eller med bara överkroppar på sommaren varför ska en tjej bli kallad hora för att hon har skinnleggings ? för jag antar att det var orsaken till det hela ...
det kan väl knappast varit mina vinterboots,mössa,halsduk och kappa ?


vad tycker ni om det hela ?


pussar sötnosar

Kommentarer
Postat av: LX ONE

finns puckon till allt tyvärr...brist på liv typ.



Ha det bra!

2010-09-02 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0