påsk och halsbränna

glad påsk till er alla !!

jag sitter och ser förjävlig ut : )
är helt ärlig nu haha xD
har fortfarande inte laddat min kamera så har inte fotat grejerna som jag lovat att jag ska fota ...
ska ta ett bad sen så sätter jag den på laddning så blir det bilder imon ...
jag har rent ällmänt ont i huvudet och halsbränna, dock känner jag ingen empati eller sympati för mig själv ... ibland så känner man att man vill " leva ", resa utomlands eller kanske bara gå ut och festa ...
i det stadiet är jag just nu ...
gör jag inte det snart så spricker jag nog ...
studiebidraget är poff borta mer eller mindre, den 19 April är min räddnings dag då kommer det in 2000 något och gör mig glad igen ...
idag har jag bara spelat spel och sett på halva shutter island, fråga inte varför jag inte såg hela ...
nu ska jag ta ett bad, kommer med en allmän uppdate sen

Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0