ny kategori & morgonshopping

Hej söta bloggläsare !!

jag har ingen lust alls att gå till skolan !!
så onödig och knassig dag idag men måste nog ändå för mamma kommer bli jättesur om jag missar ...
jag löser det hela :)
nu ska jag beställa hem två jackor och kanske ett par skor också inte säker ...
sen lite annat som jag behöver :)
pengarna kom in igår och är redan snart slut ...
det suger ganska hårt och jag förstår nu vikten med att ha ett jobb ...

jag funderar även på en ny kategori, jag grubblade på det för något år sedan men har inte gjort det än men den kan vara händig tycker jag :)
sex och samlevnad eller nå :) 
skulle egentligen vara fråga Bobban men vi är inte vänner längre så blir inget sådant, vilket suger för han är verkligen en insperations källa ...
sen va ja o budget/mini shoppa igår :)
kan lägga upp allt på nästa inlägg, blev bild me min iPhone men lättare att föra över osv och så redigerar jag inte :)



vi hörs snart sötnosar // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0