huvudvärk och klantigheter

ibland så känns det som om man inte kan bli klantigare ...
men man lyckas alltid klanta till saker ännu mer ...
just nu fortsätter jag mitt lidande av huvudvärk ...
vi har iaf fått paket alltid något positivt ...
sen har jag sagt till Micke att jag vill ha honom, det kändes fett random att för första gången i mitt liv verkligen bli avvisad ...
man kan inte få allt man vill ha, right ?
nu ska jag helt ärligt sätta mig ner och försöka klura på olika läxor och hur jag ska lösa dem och få dem klara ...
även fast jag bara vill gräva ner mig och aldrig mer vakna ...
hoppas ni mår bättre än mig !!


pussar Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg :)

2010-04-16 @ 23:28:40
URL: http://essiochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0