huvudvärk i tre dagar

Hej allihop !! 

jag har haft huvudvärk i tre dagar nu ...
har galet ont i magen och just nu vill jag bara känna E emot mig ...
känna hans armar om mig och bara blunda och känna mig lugn och säker ...

för någon dag sen så fick jag kontakt med antagligen den första kompisen jag haft i sverige ( förutom kusiner ) H.W hon är verkligen toppen, lika gullig och snäll som hon var när vi var små : )
kändes verkligen jättebra att vi fått kontakt nu ...
speciellt när jag förlorat så många människor som jag kallat för vänner fast de kanske egentligen inte var det ...
sånt suger ...
hur som helst så tänkte jag sova lite nu ...
vem vet jag kanske åker till E trotts allt ?


Pussar på er alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0