goodiebags till läsare ?

haha jag hade en idé om att göra goodiebags till mina vänner i julklapp och födelsedagspresent ...
dock har de inte blivit så men har iaf mina goodiebags och lite saker i dem :)
men jag fundera på om jag skulle pyssla ihop lite saker till en av mina läsare ? :D
en liten goodiebag till er ifrån oss i Friabutiken :)

vet på ett ungefär vad den skulle innehålla den skulle iaf se ut såhär :) 
vars en sån här ska mina vänner få !! och kan visa er innehållet också

funderar på att ge detta och ett par svarta samt vita björnborg troser till en kompis :) halsbandet fick jag tag på i Friabutiken och de är en gemensam sak vi spelar alltid kort alla fyra !! så ah :D
ängeln hittade jag i en affär i gamla stan väldigt gullig tycker jag och min kompis månad och favorit färg och armbandet visade hon intresse för köpt på Friabutiken för endast 10:- handgjort av Sofie :)

men jag grubblar fortfarande över vad mer jag ska lägga in i deras små rosa påsar !!
och i er rosa påse också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0