dumma,dumma snööööö !!

Hej alla !!

snön är tillbaks, är det inte bara härligt ?
kollat på tv non stop mer eller mindre ...
den har mig i sitt våld nu, datorn har ingen makt längre ...
hahaha nemen allvarligt har inte gjort något, men mest för att det är så dystert utan att man inte har lust att göra något ...
imorgon ska jag iaf dra till banken och kanske träffa en kompis ...
btw jag tror att jag har en " dejt " på fredag ...
Victor is his name och han är faktiskt cool ...
har för mig att han kör UFC eller vad det nu än heter ...
han är cool, dock känns han lite sliskig och ah ni vet ...
vi får iaf se hur det går med det hela : )
hålla tummarna på att han är het, rolig att vara med och att han är någon man kan dra ut och festa med ...
kanske dra med på kryssningen vi planerar också, vem vet ;)
haha !!
dock kommer jag inte " göra " något med honom ...
eller är " dejt / fika " att vara " otrogen " mot någon som inte anser att man är ihop men att man är en " brud som han träffar ", jag säger rätt åt honom ...
nu ska jag sluta hata och hitta på något


Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0