ännu en dag

Hej älsklingar, hoppas ni mår bra och sovit skönt !!

Jag kan knappt fatta att det redan är onsdag, snart är lovet slut ju !!
Imon ska jag träffa C, idag kanske jag åker och träffar E en stund, på fredag ska jag träffa den där nya killen, lördag ska jag klämma in plugg och söndag ska jag ut med V.B ...
känner att jag alltid planerar in killar men skiter i mig själv ?
dock har inte mina tjejkompisar alltid tid ( typ aldrig )
så får väl göra som jag gör ...
snart ska jag dock bege mig ut eller ah om en timme ungefär ...
då ska jag ta ut pengar och hålla på att aktivera kort och sätta in pengar på mammas konto ( betala mina räkningar )
när jag väl är klar med det så får vi se om jag kommer hem och sover eller kommer hem och pluggar ...
köpte en conceler igår och lite hårvårdsprodukter, så jag är iaf lite glad : )
börjar fylla på för " egna " livet : )
dock känner jag att jag behöver mer pengar, vill shoppa för mig själv och mamma ...
så ska sitta ner med C imon och skriva CV tror jag : )
jag har satt kameran på laddning så ska fota allt senare ...
nu ska jag fortsätta svara på mail och sånt där ...
Vi hörs senare : )

Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0