Jag slutade !

oj juste ni kanske inte visste detta har nog inte skrivit om det ...
men iaf jag har slutat på de där jobbet som jag jobbade på ...
hjälpfonden ...
nu är det många som gnäller om att veta varför osv ...
sen gnäller de om att det är en dålig orsak och jag vene vad ...
men här har ni min orsak ...


jag var på ett gymnasium som jag serri hatade ..
jag hade absolut ingen att vara med och ingen kollade ens på mig typ ...
ingen sa hej eller nå ...
okej visst man fick väl nå hej lr what ever nå som satt brevid en
men jag hade INGEN att vara med på rasterna bara en gång och jag var sjuk på måndagen ...
sen på tisdagen så struntade hon totalt i mig ..
WOHO gu vad kul -.-

jag bor inte med min mamma just nu ...
visst vissa bor kanske inte med sina föräldrar osv osv men tänk att jag inte e så gammal vafan ...
jag brukar inte vara utan mamma länge ...
och jag saknar min mamma så himla mycket när hon brukar komma på besök så brukar vi helt serri börja gråta...
för i alla åren så har vi alltid varit tillsammans ...
jag brukar knappt sova över hos kompisar ...
sen får jag inte ens vara med en människa som jag verkligen tycker om ...
det tycker jag är väldigt skitit för jag vill vara med johan :(
men det kan jag inte jävla bajs skit :(
så tänk er ,
du är utstött av hela skolan
ingen fattar vad du känner
du har inte din mamma att snacka med
du har inte ens din sami ( bästa vän / kusse eller what ever )
du ringer ett ex varje rast och gråter DU SITTER SERRI OCH GRÅTER UTANFÖR SKOLAN !
din rygg är fucked up , du andas mycket sämre och vene vad som e fel , du har as ont i dina ögon , det svider under din fot som om någon försöker gräva ett hål där 
du känner dig ful ,du har gått upp i vikt ,
sen ska du ska sitta på ett jobb som du inte får en fast lön på utan det du lyckas " sälja " och om du tjänar under 200kr så betalas det inte ut till dig, men du sitter där i flera timmar och ringer runt till folk vissa lyssnar andra inte vissa är riktigt elaka så du har lust att börja gråta ...
plus att du är känslo mässigt rubban från början och du har inge medicin ...
du lyckas bara få i dig massa kaffe
sen är det perioden då du haft det dåligt för ett år sen ...
så du blir påmind om vad som hände ...

nu kommer folk antagligen tycka MEN VAFAN E DET MED DENNA TJEJEN HON E JU STLRD I HUVET DET ÄR JU INGET , JAG HAR DET MYCKET SÄMRE VAFAN SITTER HON OCH GNÄLLER FÖR ...
men asså ni anar inte vad jag har fått va med om ...
och visst folk har det sämre men det är välinte mitt fel ?
jag är inte vuxen , jag kan inte styra och ställa
jag menar vafan VI FICK SÄLJA VÅRT HEM SOM VI BOTT I SEN JAG GICK I 5AN :(
ett hem som har så HIMLA många minnen både dåliga och bra ...
vi hade inget val liksom sälja lr kronofogden ..
sen att vi inte ens får ett hem, NEJ VI KUNDE INTE VÄNTA ...
så nu bor vi inte ihop ...
vad hade du valt?


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Blir gråtfärdig av att det e så här för dig nu. :( Hoppas det ljusnar i horisonten snart. Stackars liten. Tusen triljoner långa kramar till dig bästastestestesteste :P hehe!<33

2008-09-06 @ 11:41:37
Postat av: nalle

du kan bo hos mig... :( även fast vi kanske inte e så nära kompisar, elr jag vet int, så kan du alltid plinga på mobilen. tusen kramar och pussar

jag ställer alltid upp för en så snäll o go människa som du. <3

2008-09-06 @ 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0