inget mera latte ...

hejsan alla !

jag håller just nu på att fixa till mig inför skolan :P
vet inte ens om det blir mycket till skola idag :P
vi har resurs dag xD
fattar knappt vad det innebär men men hoppas på att vi e lediga efter lunch :)
ska dra och fixa id-kort och bank-k med pepparkaks mammsi :)
så kommer vi nog käka ute och dra och titta runt på kläder lr nå xD
efter det ska jag typ va me filip om jag inte drar hem på en gång hahaha xD
men ska försöka att inte göra det ...
har märkt att jag är ganska dum mot folk som jag verkligen tycker om asså :(
jag vet inte varför :O
måste väl vara nå fel i mitt huve som utlöser det :/
haha utlöser xD
men snackade lite om det här med sami och patte ( latte )
får inte kalla honom latte längre :/
de e ju bara så jävla gulligt :D
och jag älskar latte fan mitt smeknamn me :P
men ska inte kalla honom det för jag vill inte vara dum :)
vet inte riktigt vad jag ska ha på mig för jeans idag hehe :P
lr vilken gucci jag ska ta :/
vet bara att det ska vara en av dem :)

men nu måste jag nog skynda mig :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0