UTVIKNING

har funderat på det ett tag vene varför :D
men lite ljusare hår och kanske lite "fejkade" silicon boobiiies ;D
och man kan lyckas med en liten utvikning eller vad tycker ni ? ;D
hahaha jag skojar med er men allt är bara skit just nu känns det som...
jag är damp mot allt och alla ...
och allt är bara skit ...
lyckas förstöra serri allt ... ALLT !!!
kommer väl aldrig bli riktigt lycklig ?
faaaaaaaaaan vill att det ska vara torsdag nuuuuuuuuuuuuu!!!!
så jag får veta och så att jag kan bestämma mig över om jag ska säga hejdå eller om jag verkligen vill satsa ...
just nu känns det inte positivt alls för oss men men ...
har iofs aldrig mått bättre än när jag e med honom ...
SKIT !

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0