TJOCK - SPINKIG - SMAL - NORMAL

läste nyss en blogg där två tjejer skriver om deras viktnedgång eller nå ....
jag e lite trög ibland så jag fattar inte allt men tjejerna är
172 70kilo
175 70kilo
om jag inte minns fel de kallar scarlett johansson fet !!!
jag ba WTF täntke läsa bloggen men asså serri vaaaaaaaa ? :P
jag trodde de skulle va FETA PÅ RIKTIGT 70kilo är ju knappt något snälla babys ;D 
lovade mig själv att inte snacka skit i min blogg men LÄGG NER!
jag e 176 och väger 72kilo tror jag iaf ;D
visst är verkligen inte nöjd med det men jag försöker       mitt bästa med att vara så nöjd med mig själv som det bara går...
fattar inte att de inte har lyckats så bra me o gå ner i vikt ...
baby''s jag vägde mer än 98kilo för några år sen ;D
var fan inte stolt men jag gjorde verkligen något åt det och gick ner till 68kilo vilket jag var helt nöjd med ;D
jag skämms otroligt över att min mage inte är "perfekt" eller så men jag gör mitt bästa med att försöka jag faller ner i gropen då och då och sen får jag ångest som bara den men jag försöker iaf ;D
jag vill inte vara super spink lr nå vill inte våga typ 40kilo jag vill bara vara nöjd med mig själv ;D
ni kanske e nöjda om ni e super spinkiga för det var det de gillade :)
men försök att vara nöjda med er själva iaf lite för det speglas till andra människor :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan!!

2008-10-30 @ 01:58:30
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: britnie spirs

Ha en bra dag!!

2008-10-30 @ 10:39:37
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/
Postat av: Roxanna

okej hehe vad kul =)



Jättebra inlägg förresten! Jag håller verkligen med dig, det här med kroppsfixeringen i världen börjar gå allladeles för långt! Att tjejer kan tycka Scarlett johanson är fet är bara sjukt. haha vart f*n är hon fet nånstans liksom? Det skulle vara så underbart om alla bara var nöjda med sig själva men tyvärr kommer det nog aldrig hända :(

2008-10-30 @ 12:22:15
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0