Sjunga ...

hej alla underbara !

jag känner mig mega mätt..
lagade pasta o köttfärssås och så bakade jag kaka hahah xD
fyfan vad jag har ont i MAGEN nu asså :P
runt 20 ska jag nog träna..
jag e helt ensam hemma idag så kmr vara uppe länge och bara fjanta mig..
har inget annat att göra ...
no party !!
just nu sitter jag bara framför datorn tidigare idag har jag varit hos sami sov över hos henne igår :)
hahaha sami e ju så smart xD
Zaameeeh | PEPSIMAAAN   ¤ säger:
"Men det är ju som om en jude skulle vara kär i hitler och ville få det att funka det går ju liksom inte"

hahaha vilket e så passande till händelsen på bussen idag :P
helt plötsligt i Sickla så ba kmr det på en ganska mörkhyad man på bussen och har hitler mustage asså serri jag började garva för mig själv och tjejen brevid mig bara satt och tittade på mig och undrade vad som var fel :P
så när jag skulle skicka sms till sami och berätta detta så sneglade tjejen sin blick och skulle se vad jag skrev men jag vände på  mobben xD
jag har dessutom märk att jag sjunger och skriker och håller på jävligt mycket nu för tiden xD
men sötnosar nu ska jag bara fixa lite grejer :)
brb


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0