RASISM FÖR ALLA!

och alla är så jävla FÖRDOMSFULLA!!!
VAD ÄR DET FÖR FEL MÄNNISKOR!
vi ska skapa ett samhälle där man inte bryr sig om någon heter Ahmed Abdul lr Jan Håkansson eller ?
man blir ju för fan ledsen när man promenerar och så ba kollar någon snett eller något ..
asså varför ??
snackar såklart inte bara om "svenskar" utan om "alla" asså alla gör inte detta men alla möjliga olika människor...
jag förstår inte varför  man ens gör något sådant...
sen om det händer dem så blir de sura och börjar gnälla...
behandla folk som ni själva vill bli behandlade...
tro mig jag vet...
jag har behandlat många människor som skit men det kommer och tar och biter i mig nu kan jag ju säga...
jag vet inte men jag har för mkt illska inom mig antar jag ...
jag är för "oälskad" kanske?
jag vet inte ...
det spelar inge roll vad du har för bakgrund....
jag kommer alltid le mot dig :)
förutom om jag mår riktigt skit och inte ens kan le för mig själv i spegeln...

vare sig du har brunt, blått eller blont hår...
vare sig du e ljus, olivbrun eller chokladig...
vare sig du har krull, snagg, lång/kort-hår
lockar eller spikrakt...

det berättar inte för mig hur du är som person...
vem har sagt att en "stureplans profil" inte skulle kunna sno något?
måste det bara vara "ghetto barnen"
vem har sagt att bara för att man e blond och blåögd så är man svensk?
jag tror att det hela handlar om osäkerhet...
man är rädd för det man inte känner till...
men detta är ju för fan rasism säger vi ...
det kan leda till så mycket fel ...
det kanske är därför allt är fuckat...
att jag inte är helsvensk har påverkat mitt liv på olika sätt...
men ändå finns de de som ser mig som EN VANLIG MÄNNISKA!!
inte som någon som har en mamma ifrån ett annat land...
eller någon som har bruna ögon, svarta ögonbryn och CLOWNNÄSA ( jag tycker min näsa ser ut som det xD haha )
jag tycker det är ganska löjligt ...
vi borde åtminstonde försöka vara lite snällare?
visst man kan inte va snäll mot alla men man måste inte kolla snett bara för att någon har typ gucci och är i förorten eller något... herregud!
och nej inte snodd , ja äkta
och jag älskar östermalmstorg lika mycket som jag älskar skärholmen ...
jag e inte så mycket för gröna linjen däremot sorry förutom typ odenplan <3
älskar fruängslinjen och norsborg linjen fram till skärholmen...
menmen...


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Alexandra

håller med!! ha det bra!

2008-10-26 @ 01:28:47
URL: http://remakeyourlife.blogg.se/
Postat av: Louise

Hur bra skrivet som helst! Nu har du en som kommer läsa din blogg varje dag iallafall. ;) haha.. Kram Louise

2008-10-26 @ 01:36:26
URL: http://louisekate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0