Patrik 1,5



först fattade jag verkligen inte vad fan Sami menade med Patrik 1,5 trodde det skulle vara en riktigt konstig Amerikans film vet inte varför men trodde bara det xD
och jag trodde först att hon sa Paprika 1,5 så jag fattade ännu mindre haha xD
men jag hade hört talas om filmen och ville se den innan men visste inte att den fort gick på bio lr visste inte ens att den gick på bio haha :P
men jag tycker att filmen var riktigt bra asså :D
jätte rolig och sorlig och allt den hade verkligen allt...
och man kan relatera sig till den ..
man förstår vad den handlar om utan att det är överdrivet ...
det är en film som verkligen får en att tänka efter ...
iaf jag :)
Kärlek till Gustaf Skarsgård tycker verkligen att han var bäst i filmen och så jävla gullig ...
och det var så synd om honom vid vissa tillfällen asså jag började fan gråta :(
Gustaf Skarsgård <3
Torkel Petersson påminner mig lite om Janne asså haha xD 
vet inte varför men iaf på den bilden han vill vänster :P kanske för båda e snaggade ? XD


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0