odenplan <3

Hej alla underbara !

idag har varit en ganska "vanlig" dag om vi säger så ...
jag kom försent till eng och sen så var jag t.o.m försenad till andra insläppet så jag åkte till hässelby strand på eng lektionen ..
sen satt vi vid datorerna tills vi valde o dra och käka...
det var FISK ... MUMS ( har allergier mot fisk ) så jag fick något som såg ut som potatisbullar .. men med rödbetor ist för potatis såg väldigt konstigt ut iaf...¨
så drog vi till 7-eleven däär jag köpte en stor latte , MUMS ( på riktigt )
har hänt så mycket i mitt liv känns det som...
hinner inte ens med läxorna haha xD
imon har jag iaf redovisning i sam :)
ska även till ungdomsmottagningen kl 13  var där idag och fick tid imon :)
tack tina för din fina kommentar :) <3
jag var med ami här om dan ... vi köpte 2liter glass , chokladsås, kolasås, tutti frutti kulor och gele hallon....
så gjorde vi nå röra av det och käkade...
fyfan vad vi mådde illa efter det hahaha xD
verkligen för mycket socker... och nej vi käkade inte upp all glass vi åt inte ens 1 liter ...
så hade vi köpt choklad tårta också som jag bakade igår :)
den blev jätte bra men jag misslyckades på glasyren haha xD
idag efter att jag var på ungdoms så träffade jag mamma i odenplan och så drog vi och tog lite krubb på Burger King :)
där såg vi blondinbellas pappa :)
sen så drog vi till nå affär där jag skulle leta tight och sånt men jag hittade en jätte fin och mysig kofta som jag verkligen ville ha så mamma sa att jag skulle betala 300kr och så la on till 100kr så fick jag min kofta :D
så ska jag få en annan kofta senare typ den 18 eller nå från samma ställe den såg jätte mysig ut :)
så hade mamma köpt en tröja till mig som e lång typ ska testa den om en stund :)
älskar mammis <3


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0