Musik lista 6

1. Britney Spears - Womanizer
2. Guru Josh Project - Infinity 2008 ( Klaas Vocal Edit)
3. T.I. - Whatever U like
4. Uniting Nations - Out of touch
5. Mr Vegas - Papito

Nummer 1  Klart en av de mest omtalade låtarna just nu spec i bloggvärlden ;D Jag har precis funnit min kärlek till denna låten... I just love it and I love Britney so ... de e ju perfekt :)
 
Nummer 2  Min första reaktion var ... VADFAN HAR DE SNOTT DJ PROMOS MUSIK FÖR!! sen bara blev jag kär i den helt klart något som man vill höra lite överallt fyfan vilken nice låt asså :)
 
Nummer 3 Love T.I. och denna låten är inte ett undantag alla ni som diggar honom eller vill testa något nytt asså serri ni måste höra den om ni inte gjort det ... försök lyssna igen iaf :D

Nummer 4  Haha minns när låten kom ut det alla reagerade på var väl mest tjejerna ... jag älskar låten och videon är nice den med...

Nummer 5   Papito... Papito.... MMM xD ah fyfan asså jag och sami och denna låten ... tror inte det blir bättre nästan haha :D fyfan vad den är nice ... jätte bra att dansa till Mr Vegas e grym ;D

Av; Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0