Musik lista 5

1. Beyoncé Knowles - If I were a boy
2. Rihanna - Take a bow
3. Ne-Yo - Closer
4. Keri Hilson feat Tank - Do it to me
5. Keri Hilson feat Timbaland - Return the favour

Nummer 1.
Jag älskar Beyoncé och tycker att det aldrig kan bli fel med henne asså ... älskar denna låten så himla mycket... man känner verkligen igen sig ... lyssna ;)
Nummer 2. allt har varit rörigt för mig den senaste tiden och denna låten har verkligen fått mig att gråta ut ... för ibland behöver man det och jag älskar den ... den är toppen
Nummer 3. när jag lyssnar på denna tänker jag på sötnosen :) Ne-Yo är riktigt bra tycker jag och denna låten är minst lika bra om inte bättre än de andra :)
Nummer 4. diggar allt med denna låten ... ni bara måste lyssna på den !!
Nummer 5. denna e riktigt rolig att dansa till och det ska vi på torsdag alltså imon :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha äääsch <3

2008-10-15 @ 21:09:58
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0