läxor!

Låt den rätte komma in äntligen kommer den ut på bio :D
fyfan minns när vi läste den boken haha så sa sofie att den skulle komma på film :)
den verkar faktiskt riktigt bra VILL SE VILL SE !!
någon som vill hänga med ? :)
förlåt för att jag inte sagt hej :P men hej på er alla :)
jag sitter och skriver min sv novell jag fick damp och skrev nästan en sida igår så nu ska jag försöka avsluta det hela :)
tycker det kommer bli bra mycket känsla i den iaf :)
sen ska jag skriva referatuppgiften och skicka in det till sv läraren så är det eng kvar och skicka in sam saken :)
sen så ska jag blogga lite till hoppas jag hinner innan jag ska träffa mamma bara haha :D
så måste jag hinna plugga inför no förhöret haha xD
men vi hörs senare :)

 
pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0